18.11.2022
6 кл.Контрольна робота з
теми:"Байка у світовій літературі", «Пригоди і фантастика. Ж.Верн.»
І-ІІ рівні
1. Літературна байка – це
невеликий художній твір:
а)комічного змісту з
дотепним фіналом;
б)в якому предмети і явища зображуються як живі істоти;
в)алегоричний, повчально-гумористичний чи сатиричний.
2."Езоповою мовою" називають:
а)зображення людей в образах звірів, рослин тощо;
б)вимушене іносказання, недомовки, натяки;
в)вирази, які пом'якшують грубі слова.
3. Хто з байкарів був рабом:
а)Езоп; б)Лафонтен; в)Крилов?
4. У якій байці Езопа засуджується невдячність:
а)"Мурашка і Цикада"; б)"Хлібороб і Змія";
в)"Хліборобові діти"?
5. З мораллю якої байки Езопа перегукується повчальний висновок байки
Лафонтена «Зачумлені звірі»:
а)"Крук і Лисиця"; б)"Вовк і Ягня"; в)"Мурашка і
Цикада"?
6. Ж.Верн - письменник:
а) англійський; б)
французький; в) російський; г) німецький.
10. Дінго мав на нашийнику вигравіювані літери:
а) «С.Б.»; б) «С.В.»; в)
«С.Г.»; г) «С.Д.».
7. Негоро загинув:
а) від зубів Дінго; б)
від пострілу Діка Сенда; в) від ножа Гарріса; г) від кулака Геркулеса.
8. Кому вдалося втекти від работоргівців:
а) Тому; б) Актеону; в)
Геркулесу; г) Остіну.
ІІІ рівень(по 1 балу)
1. Установіть
відповідність між персонажем твору і його місцем у системі образів:
1. Алвіш а)
кузен місіс Уелдон;
2. Джеймс Уелдон б) власник каравану
рабів;
3. Бенедикт в) агент
работоргівця;
4. Негоро г)
судовласник.
2. Установіть
відповідність між байкарями та їх країною-батьківщиною:
1. Езоп
а) Греція;
2. Лафонтен б)
Україна;
4. Глібов в) Франція
3. Установіть відповідність між
персонажем твору і його місцем у системі образів:
1. Дік Сенд а)
французький мандрівник;
2. Гарріс б)
матрос;
3. Геркулес в)
агент работоргівця;
4. Самюель Вернон г) американець-негр.
ІV
рівень (3 бали)
Виконайте завдання на вибір:
1.Написати міні-твір «Як стати
справжньою людиною» (за романом Жуля Верна
«П'ятнадцятирічний капітан».)
2. Доведіть, що роман «П'ятнадцятирічний
капітан» є пригодницьким.
14.11.2022
Тема уроку. Протистояння Діка Сенда і Негоро.
1.Запишіть їх в зошит.
Работоргівля – продаж і купівля людей у рабство.
Антитеза
– протиставлення характерів, героїв.
Гуманізм –
дбайливе ставлення до людей.
2.Розподіліть риси характеру відповідно до героїв роману – Діка Сенда
та Негоро. Завдання по варіантах:
Добрий, потайний, жорстокий, невдячний, чуйний, розумний,
щирий, дбайливий, витривалий,
жадібний, потайний,
відповідальний, зрадливий, кмітливий, мужній, рішучій, людяний.
3.Скласти сенкан до слова
«работоргівля»
07.11.2022, 11.11.2022
Тема уроку.( на вивчення цієї теми відведено 2 уроки)
Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його
мужність і людяність.
Завдання на 07.11.2022
1.Прочитати роман та знати його зміст https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=9229 або прослухати аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=xBhXFgDXZYM&t=327s
2.Опрацювати презентацію та записати паспорт роману "П'ятнадцятирічний капітан", покликання на матеріали https://docs.google.com/presentation/d/1mObNIc0LloN-fP8PUgmS2nLIFxZCECvh/edit#slide=id.p1
Завдання на 11.11.2022
Заповнити письмово в зошит анкету Діка Сенда
Любі шестикласники, ось залишаю вам покликання на урок https://meet.google.com/wzu-ydsn-qeh , заходимо тоді, коли ви залишилися вранці вдома при оголошенні повітряної тривоги у нашій області.
Міфи народів світу
І варіант
Тести (записувати номер
завдання та букву з відповіддю) по 1 б.
1. Міф-це: а) розповідь
про вигадані,фантастичні події; б) розповідь-пояснення світу,природи ,людини; в)
історично точна розповідь про минуле.
2. Геракл здійснив
подвигів: а)13; б)16; в)12
3. Давні греки
вважали ,що світ утворився з : а)хаосу; б) яйця; в)слова.
4. Втілення
Зевсової влади: а) орел; б) сокіл; в) беркут.
5. Закінчити
речення: сукупність міфів, переказів, оповідань
де в наївно персоніфікованій, наочно-образній,
несвідомо-художній формі подавалися явища природи й суспільного
життя
називається : а) міфологія;
б ) міф; в) казка.
6. Чудовисько, яке
мешкало в лабіринті :а) Горгони; б) Мінотавр;
в) Кентавр.
Відповіді на запитання ( записувати запитання та
відповідь) по 1 б.
1. Міф - це…
2. Якими рисами наділений Прометей.
Творче завдання 3 б.
Обрати одну із
тем для міні-твору ( 6-7 речень)
«Міф, який мені найбільше запам'ятався»
«Чому Прометея вважають творцем людської
цивілізації?»
« Яких
людей називають Нарцисами?»
2020-2021 н.р.
Українська література ( 6 клас)
Дата проведення: 15.01.2021
Урок за темою "Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...».
1.Прочитати про життєвий та творчий шлях письменника із презентації
Українська мова ( 6 клас)
Дата проведення:15.01.2021
Тема"Відмінювання іменників ІІ відміни"
1.Запрошую на онлайн-урок з української мови, який відбудеться о 12 годині за допомогою програми Google Meet.
3.Робота з підручником. Вивичити параграф 30, виконати письмово вправи 255,258.
4.Фотозвіт з написаним звітом про виконану роботу, будь ласка, надсилайте на ел. скриньку anyta251288@ukr.net.
Українська мова
6 клас
02.11.2020
Тема:Джерела українських фразеологізмів.
1. Онлайн-урок за допомогою програми Google Meet.
2.Опрацювати і виконати завдання за посиланням http://annakovalchuk.blogspot.com/2020/11/blog-post.html
3.Пройдіть онлайн- тестування:https://naurok.com.ua/test/start/518159
2019-2020 н.р.
Українська мова
5 клас
Тема 1: Додаток.
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 37 С.187-188.
3. Виконати вправи 433-439.
4. На закріплення матеріалу потрібно виконати
5. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 2: Другорядні члени речення: означення, обставина
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику § 37 С.190-193
3. Виконайте вправи 441 - 446
6. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 3: Речення з однорідними членами
Матеріали для опрацювання:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 38 С.194-195
5. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 4: Кома між однорідними членами
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 38 С.196
3. Виконайте вправи 454-457.
5. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 5-6: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.Двокрапка при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 39 С.198-199.
3. Виконайте вправи 460-465.
6. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 7-8: Звертання. Розділові знаки при звертанні.
Матеріали для опрацювання:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 40 С.202-203.
3. Виконайте вправи 470,473,475,476.
5. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 9-10: Вставні слова. Розділові знаки при вставних словах.
Матеріали для опрацювання:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 41 С.205-206.
3. Виконайте вправи 482,483
5. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Українська література
5 клас
Тема 1: Картини довколишнього світу, природа в поезії«Садок вишневий коло хати…»
Матеріали для опрацювання:
1.Опрацюйте презентацію за темою уроку ось ТУТ
3. Опрацюйте у підручнику с.196-197
4.Вивчити напам’ять поезію Т.Г.Шевченка «Садок вишневий коло хати»
Тема 2-3: П.Тичина.Коротко про поета.Поезії "Не бував ти у наших краях!", "Блакить мою душу обвіяла"
Матеріали для опрацювання:
1.Опрацюйте біографію письменника.
4. Опрацюйте статтю у підручнику "Ліричний герой" С.201.
5.Вивчити напам"ять один вірш П.Тичини на вибір.
Тема 4-5: Є.Гуцало. Основні відомості про письменника. Оповідання "Лось". Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків.
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацюйте статтю в підручнику С.203
3. Прочитайте оповідання "Лось" або прослухайте аудіокнигу
4. Складіть порівняльну характеристику хлопчиків.
5. А тепер спробуй перевірити свої знання! Тебе чекає цікаве інтерактивне завдання Євген Гуцало "Лось"
6.Готовий дізнатися, як знаєш зміст твору? Відразу починай виконувати тест за посиланням: https://learningapps.org/display?v=p7wr2bez220
Тема 6-7:М.Рильський.Основні відомостіпро поета.Краса рідної природи у поезії “Дощ”. Єдність людини і природи. Поезія “Осінь-маляр із палітрою пишною..”
Матеріали для опрацювання:
1.Прослухайте біографічні відомості про письменника:
2. Опрацюйте статтю в підручнику С.212
4.Опрацювати презентацію ось ТУТ
5.Вивчити напам"ять один вірш М.Рильського на вибір.
Українська мова
6 клас
Тема 1: Написання -н- і -нн- у прикметниках.
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 48 С.152.
3. Виконати вправи 401-404.
4. На закріплення матеріалу потрібно виконати
5. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 2: Написання складних прикметників разом і через дефіс.
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 49 С.154-155.
3. Виконати вправи 411-414.
5. На закріплення матеріалу потрібно виконати
6. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 3: Написання прізвищ прикметникової форми.
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 50 С.157-158.
3. Виконати вправи 421-423.
5. На закріплення матеріалу потрібно виконати
6. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 4: Узагальнення й систематизація вивченого з теми прикметник
Матеріали для опрацювання:
1.Виконати тестові завдання в підручнику С.160-161.
2. Дати відповіді на запитання С. 161
4. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 5: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 52 С.164-167.
3. Виконати вправи 433-437.
5. Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 6: Кількісні та порядкові числівники.
Матеріали для опрацювання:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 53, виконати вправи 440, 441,446.
3.Виконайте тестоові завдання, перейдіть за посиланням: join.naurok.ua , введіть код доступу 695366. Вкажіть прізвище та ім"я. Ваші результати будуть відображені в моєму кабінеті. Успіхів!!!
4.Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 7:Узгодження числівників з іменниками.
Матеріали для опрацювання:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 57 с. 181-182., виконати письмово вправи 487,489.
3.Виконайте тестоові завдання, перейдіть за посиланням:join.naurok.ua,
введіть код доступу 924333. Вкажіть прізвище та ім"я. Ваші результати будуть відображені в моєму кабінеті. Успіхів!!!
4.Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 8: Числівники прості, складні і складені.
Матеріали для опрацювання:
1.Перегляньте відеоурок за цим посиланням:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 52 с. 167., виконати письмово вправи 437,438.
4.Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Тема 9-10: Відмінювання числівників.
Матеріали для опрацювання:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 54-55 , виконати письмово вправи 452,454,458,466.
4.Опрацювати презентацію https://ppt-online.org/4898905.Сфотографуй виконані вправи та відправ фото на Viber (підпиши своє прізвище) і чекай на оцінку!
Українська література
6 клас
Матеріали для опрацювання:
Тема: Я. Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв.
1.Прочитати повість Я. Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" (С.157 - 184).
2. Складіть коло Вена, порівняйте двох хлопчиків.
3.Виконайте тестові завдання, перейдіть за посиланням join.naurok.ua,
введіть код доступу 131044. Вкажіть прізвище та ім"я. Ваші результати будуть відображені в моєму кабінеті. Успіхів!!!
4. Виконайте інтерактивне завдання за посиланням:
5. Опрацюйте презентацію, зробіть короткий запис в зошитах. Презентація ТУТ
Тема: Леся Воронина-сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей.
Матеріали для опрацювання:
3.Прочитати повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9" с.186-200.
Тема: “Таємне Товариство боягузів, або засіб від перелякуNo9”.Фантастична , романтична
повість про виховання гідності та мужності.
Матеріали для опрацювання:
Правила з української мови
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар