пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

Челендж "Харчуймося з користю для здоров'я"


"ЗДОРОВ'Я - ЦЕ СИЛА! ЗДОРОВ'Я - ЦЕ КЛАС! ХАЙ БУДЕ ЗДОРОВ'Я У ВАС І У НАС"

У зв'язку із поширенням коронавірусу в світі та зокрема в Україні, необхідними стали профілактика та попередження цього захворювання серед учнів навчального закладу. Піклуватися та дбати про здоров’я  здобувачів освіти є одним із важливих завдань педагогів.

Під час карантину ми маємо приділяти особливу увагу  нашому здоров'ю. Тому учні 5 класу під керівництвом класного керівника Ковальчук А.М.  активно приєднались до челенджу "Харчуймося з користю для здоров'я". Основна мета такого заходу – пропаганда культури здорового харчування, захист,  збереження і розвиток здоров’я школярів.
 Завдяки цій  акції п’ятикласники хочуть донести до суспільства, що кожен із нас  під час пандемії має піклуватись про своє здоров’я , підтримувати імунну систему та бути завжди бадьорим, виражати  позитивні  емоції та просто радіти життю! 
Діти цілком впевнені  в тому, що овочі, фрукти та повноцінне харчування  - запорука міцного імунітету та гарного настрою!
Приєднуйтесь до #челенджу, #залишайся#вдома, #харчуйся#правильно. 










Немає коментарів:

Дописати коментар