Дистанційне навчання( 6 клас)

18.11.2022

6 кл.Контрольна робота з теми:"Байка у світовій літературі", «Пригоди і фантастика. Ж.Верн.»
І-ІІ рівні

1. Літературна байка – це невеликий художній твір:
а)комічного змісту з дотепним фіналом;
б)в якому предмети і явища зображуються як живі істоти;
в)алегоричний, повчально-гумористичний чи сатиричний.
2."Езоповою мовою" називають:
а)зображення людей в образах звірів, рослин тощо;
б)вимушене іносказання, недомовки, натяки;
в)вирази, які пом'якшують грубі слова.
3. Хто з байкарів був рабом:
а)Езоп; б)Лафонтен; в)Крилов?
4. У якій байці Езопа засуджується невдячність:
а)"Мурашка і Цикада"; б)"Хлібороб і Змія"; в)"Хліборобові діти"?
5. З мораллю якої байки Езопа перегукується повчальний висновок байки Лафонтена «Зачумлені звірі»:
а)"Крук і Лисиця"; б)"Вовк і Ягня"; в)"Мурашка і Цикада"?
6. Ж.Верн - письменник:

а) англійський; б) французький; в) російський; г) німецький.
10. Дінго мав на нашийнику вигравіювані літери:

а) «С.Б.»; б) «С.В.»; в) «С.Г.»; г) «С.Д.».
7. Негоро загинув:

а) від зубів Дінго; б) від пострілу Діка Сенда; в) від ножа Гарріса; г) від кулака Геркулеса.
8. Кому вдалося втекти від работоргівців:

а) Тому; б) Актеону; в) Геркулесу; г) Остіну.

ІІІ рівень(по 1 балу)

1. Установіть відповідність між персонажем твору і його місцем у системі образів:

    1. Алвіш                                            а) кузен місіс Уелдон;

    2. Джеймс Уелдон                            б) власник каравану рабів;

    3. Бенедикт                                       в) агент работоргівця;

    4. Негоро                                           г) судовласник.

2. Установіть відповідність між байкарями та їх країною-батьківщиною:

    1. Езоп                                               а)  Греція;

    2. Лафонтен                                      б) Україна;

    4. Глібов                                             в) Франція                                                            

3. Установіть відповідність між персонажем твору і його місцем у системі образів:

    1. Дік Сенд                                        а) французький мандрівник;

    2. Гарріс                                             б) матрос;

    3. Геркулес                                         в) агент работоргівця;

    4. Самюель Вернон                              г) американець-негр.  

ІV рівень (3 бали)

Виконайте завдання на вибір:

1.Написати міні-твір «Як стати справжньою людиною» (за романом Жуля Верна «П'ятнадцятирічний капітан».)

2. Доведіть, що роман «П'ятнадцятирічний капітан» є пригодницьким.

                     


14.11.2022

Тема уроку. Протистояння Діка Сенда  і Негоро.

1.Запишіть їх в зошит.

Работоргівля – продаж і купівля людей у рабство.

Антитеза – протиставлення характерів, героїв.

Гуманізм – дбайливе ставлення до людей.

2.Розподіліть риси характеру відповідно до героїв роману – Діка Сенда та Негоро. Завдання по варіантах:


                   Добрий, потайний, жорстокий, невдячний, чуйний, розумний,

                   щирий,  дбайливий, витривалий, жадібний, потайний,   

                   відповідальний, зрадливий, кмітливий, мужній, рішучій, людяний.

3.Скласти сенкан до слова «работоргівля»


07.11.2022, 11.11.2022

Тема уроку.( на вивчення цієї теми відведено 2 уроки)

Образ Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність.

Завдання на 07.11.2022

1.Прочитати роман та знати його зміст https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=9229  або прослухати аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=xBhXFgDXZYM&t=327s

2.Опрацювати презентацію та записати паспорт роману "П'ятнадцятирічний капітан", покликання на матеріали https://docs.google.com/presentation/d/1mObNIc0LloN-fP8PUgmS2nLIFxZCECvh/edit#slide=id.p1

Завдання на  11.11.2022

Заповнити письмово в зошит анкету Діка Сенда



Любі шестикласники, ось залишаю вам покликання на урок  https://meet.google.com/wzu-ydsn-qeh , заходимо тоді, коли ви залишилися вранці вдома при оголошенні повітряної тривоги у нашій області.

Міфи народів світу 

І варіант 

Тести (записувати номер завдання та букву з відповіддю) по 1 б.

 

1. Міф-це: а) розповідь про вигадані,фантастичні події; б) розповідь-пояснення світу,природи ,людини; в) історично точна розповідь про минуле.

2. Геракл здійснив подвигів: а)13; б)16; в)12

3. Давні греки вважали ,що світ утворився з : а)хаосу; б) яйця; в)слова.

4. Втілення Зевсової влади: а) орел; б) сокіл; в) беркут.

5. Закінчити речення: сукупність міфів, переказів, оповідань  де в наївно персоніфікованій, наочно-образній, несвідомо-художній формі подавалися явища природи й суспільного життя називається : а) міфологія;

б ) міф; в) казка.

6. Чудовисько, яке мешкало в лабіринті :а)  Горгони; б)  Мінотавр;

в)  Кентавр.

Відповіді на запитання ( записувати запитання та відповідь) по 1 б. 

1.     Міф  - це…

2.     Якими рисами наділений Прометей.

 

Творче завдання 3 б.

Обрати одну із тем для міні-твору ( 6-7 речень)

«Міф, який мені найбільше запам'ятався»

«Чому Прометея вважають творцем людської цивілізації?»

 « Яких людей називають Нарцисами?»












2020-2021 н.р.


Українська література ( 6 клас)
Дата проведення: 15.01.2021
Урок за темою "Станіслав Чернілевський. «Теплота родинного інтиму...», «Забула внучка в баби черевички...».
1.Прочитати про життєвий та творчий шлях письменника із презентації 

Українська мова ( 6 клас)

Дата проведення:15.01.2021
Тема"Відмінювання іменників ІІ відміни"
1.Запрошую на онлайн-урок з української мови, який відбудеться о 12 годині за допомогою програми Google Meet.
2.Опрацювати презентацію за посиланням:               http://annakovalchuk.blogspot.com/2021/01/6.html
3.Робота з підручником. Вивичити параграф 30, виконати письмово вправи 255,258.
4.Фотозвіт з написаним звітом про виконану роботу, будь ласка, надсилайте на ел. скриньку anyta251288@ukr.net.

Українська мова
6 клас
02.11.2020
Тема:Джерела українських фразеологізмів.

1. Онлайн-урок за допомогою програми Google  Meet.
2.Опрацювати і виконати завдання за посиланням http://annakovalchuk.blogspot.com/2020/11/blog-post.html
3.Пройдіть онлайн- тестування:https://naurok.com.ua/test/start/518159




2019-2020 н.р.
Українська мова 
5 клас  

Тема 1: Додаток.

Матеріали для опрацювання:

1. Відеоурок  -  Додаток
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 37   С.187-188.
3. Виконати вправи  433-439.
4. На закріплення  матеріалу потрібно виконати 
тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/48978
5.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  

Тема 2: Другорядні члени речення: означення, обставина

Матеріали для опрацювання:

2. Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику § 37   С.190-193
3Виконайте вправи  441 - 446
4.Опрацюйте презентацію за посиланням: https://ppt-online.org/319715
5.На закріплення матеріалу виконайте тест за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/start/58317
6.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  

                  Тема 3: Речення з однорідними членами

Матеріали для опрацювання:

2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 38   С.194-195
3Виконайте вправи  450-452.
4. Перегляньте презентацію за посиланням: https://ppt-online.org/438963
5.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку! 
                       Тема 4: Кома між  однорідними членами

                      Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 38   С.196
3Виконайте вправи  454-457.
4.На закріплення матеріалу виконайте тест за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/start/58909
5.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку! 

Тема 5-6: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.Двокрапка при узагальнювальних словах  у реченнях з однорідними членами

                          Матеріали для опрацювання:
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 39   С.198-199.
3Виконайте вправи  460-465.
4.Для кращого засвоєння матеріалу опрацюйте презентацію за посиланням:https://ppt-online.org/441508
5.На закріплення матеріалу виконайте тест за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/start/47195
6.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку! 

Тема 7-8: Звертання. Розділові знаки при звертанні.
 Матеріали для опрацювання:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 40   С.202-203.
3Виконайте вправи  470,473,475,476.
4.На закріплення матеріалу виконайте тест за посиланням:https://naurok.com.ua/test/start/183336
5.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку! 

Тема 9-10: Вставні слова. Розділові знаки при вставних словах.
 Матеріали для опрацювання:
1.Відеурок: "Вставні слова"
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 41   С.205-206.
3Виконайте вправи  482,483
4.На закріплення матеріалу виконайте тест за посиланням:https://naurok.com.ua/test/start/190972
5.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку! 

Українська література 
5 клас
Тема 1: Картини довколишнього світу, природа в поезії«Садок вишневий коло хати…» 
 Матеріали для опрацювання:

1.Опрацюйте презентацію за темою уроку ось ТУТ
2.Прослухайте виразне читання поезії   Т. Шевченко "Садок вишневий коло хати"
3. Опрацюйте у підручнику с.196-197
4.Вивчити напам’ять поезію Т.Г.Шевченка «Садок вишневий коло хати»

Тема 2-3: П.Тичина.Коротко про поета.Поезії "Не бував ти у наших краях!", "Блакить мою душу обвіяла" 
 Матеріали для опрацювання:

1.Опрацюйте біографію письменника.
2.Пропоную переглянути відеоурок  за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=73WIqQ4eHzA 
3.Прослухайте  поезії  П. Тичини  "Гаї шумлять"
4. Опрацюйте статтю у підручнику "Ліричний герой" С.201.
5.Вивчити напам"ять один вірш П.Тичини на вибір.


Тема 4-5: Є.Гуцало. Основні відомості про письменника. Оповідання "Лось". Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків.
 Матеріали для опрацювання:
1. Прослухайте біографічні відомості про письменника "Євген  Гуцало. Основні відомості  ".
2. Опрацюйте статтю в підручнику С.203
3. Прочитайте  оповідання "Лось"  або прослухайте  аудіокнигу
4. Складіть порівняльну характеристику хлопчиків.
5. А тепер спробуй перевірити свої знання! Тебе чекає цікаве інтерактивне завдання  Євген Гуцало "Лось"
 6.Готовий дізнатися, як знаєш зміст твору? Відразу починай виконувати тест  за посиланням:  https://learningapps.org/display?v=p7wr2bez220


Тема 6-7:М.Рильський.Основні відомостіпро поета.Краса рідної природи у поезії “Дощ”. Єдність людини і природи. Поезія “Осінь-маляр із палітрою пишною..”
Матеріали для опрацювання:

1.Прослухайте біографічні відомості про письменника: 
2. Опрацюйте статтю в підручнику С.212
3.Прочитати поезію за цим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=kyKDKXofp18
4.Опрацювати презентацію ось ТУТ
5.Вивчити напам"ять один вірш М.Рильського на вибір.

Українська мова 
6 клас
Тема 1: Написання -н- і  -нн-  у прикметниках.

Матеріали для опрацювання:

2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 48   С.152.
3. Виконати вправи  401-404.
4.Запишіть правила та виконайте творче завдання, перейдіть за посиланням: https://ppt-online.org/10395
4. На закріплення  матеріалу потрібно виконати 
тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/start/36290  
5.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  

Тема 2: Написання складних прикметників разом і через дефіс.

Матеріали для опрацювання:


2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 49   С.154-155.
3. Виконати вправи  411-414.
4.Пройдіть тестування  тут  https://naurok.com.ua/test/start/48139
5. На закріплення  матеріалу потрібно виконати 
цікаве інтерактивне завдання  Написання складних прикметників
6.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  


Тема 3: Написання прізвищ прикметникової форми.

Матеріали для опрацювання:

2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 50   С.157-158.
3. Виконати вправи  421-423.
4.Пройдіть тестування  тут    https://naurok.com.ua/test/start/41851
5. На закріплення  матеріалу потрібно виконати 
цікаве інтерактивне завдання  Написання прізвищ
6.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  


Тема 4: Узагальнення й систематизація вивченого з теми прикметник
Матеріали для опрацювання:

1.Виконати тестові завдання в підручнику    С.160-161.
2. Дати відповіді на запитання С. 161
3.Пройдіть тестування  тут   https://naurok.com.ua/test/start/48524
4.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  


Тема 5: Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

Матеріали для опрацювання:

1. Перегляньте презентацію https://ppt-online.org/101785
2. Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 52   С.164-167.
3. Виконати вправи  433-437.
4.Пройдіть тестування ось тут   https://naurok.com.ua/test/start/53138
5.  Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  

Тема 6: Кількісні та порядкові числівники.

Матеріали для опрацювання:
1.Перегляньте відеоролик за цим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=1KE_MF_rHGA ;
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 53, виконати вправи 440, 441,446.
3.Виконайте тестоові завдання, перейдіть за посиланням: join.naurok.ua , введіть  код доступу 695366. Вкажіть  прізвище та ім"я. Ваші результати будуть відображені в моєму кабінеті. Успіхів!!!

4.Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  

                Тема 7:Узгодження числівників з іменниками.
                               
                                Матеріали для опрацювання:

1.Перегляньте відеоурок за цим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=esmNro46yEY
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 57  с. 181-182., виконати письмово вправи 487,489.
3.Виконайте тестоові завдання, перейдіть за посиланням:join.naurok.ua,     введіть  код доступу             924333. Вкажіть  прізвище та ім"я. Ваші результати будуть відображені в моєму кабінеті. Успіхів!!!

4.Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  


Тема 8: Числівники прості, складні і складені.
Матеріали для опрацювання:

1.Перегляньте відеоурок за цим посиланням:
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 52  с. 167., виконати письмово вправи 437,438.
3.Пройдіть тестування ось тут: https://naurok.com.ua/test/start/79896

4.Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  

Тема 9-10: Відмінювання числівників.
Матеріали для опрацювання:
1.Перегляньте відеоурок за цим посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=JlpW7YISHVQ
2.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику § 54-55  , виконати письмово вправи 452,454,458,466.
3.Пройдіть тестування ось тут: https://naurok.com.ua/test/start/129419
4.Опрацювати презентацію https://ppt-online.org/4898905.Сфотографуй  виконані вправи  та  відправ  фото  на    Viber  (підпиши  своє  прізвище)  і  чекай  на  оцінку!  

Українська література 

6 клас
Матеріали для опрацювання:

Тема: Я. Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв.

1.Прочитати повість Я. Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера" (С.157 - 184).
2. Складіть коло Вена, порівняйте двох хлопчиків.
3.Виконайте тестові завдання, перейдіть  за посиланням join.naurok.ua, введіть код доступу 131044. Вкажіть  прізвище та ім"я. Ваші результати будуть відображені в моєму кабінеті. Успіхів!!!

4. Виконайте інтерактивне завдання за посиланням: 


5. Опрацюйте презентацію, зробіть короткий запис в зошитах. Презентація ТУТ 


Тема: Леся Воронина-сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей.
Матеріали для опрацювання:

1.Прослухати відеоролик про життя і творчіть Лесі Ворониної, переходите за цим посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MQy-jyjnsDk  .
2.Коротко записуєте біографію письменниці. Для кращого засвоєння матеріалу можна ще опрацювати презентацію https://ppt-online.org/129629 .
3.Прочитати повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9" с.186-200.


Тема: “Таємне Товариство боягузів, або засіб від перелякуNo9”.Фантастична , романтична
повість про виховання гідності та мужності.

Матеріали для опрацювання:
1. Прослухайте аудіокнигу за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=JRXRuFAWLa8
3.Пропоную виконати тестування-онлайн: https://naurok.com.ua/test/start/137648



Правила з української мови



Немає коментарів:

Дописати коментар