пʼятниця, 24 квітня 2020 р.

Система роботи вчителя Ковальчук А.М. під час дистанційного навчання

Сьогодні дистанційне навчання стало  непростим завданням для всіх учасників освітнього процесу. Вчитель української мови та літератури  Ковальчук А.М. знаходить різні рішення в умовах карантину: від домашніх завдань на персональному блозі  до онлайн-консультацій у Zoom.

 Головним завданням дистанційного навчання для  вчителя  є розвиток творчих та інтелектуальних здібностей дитини за допомогою відкритого й вільного використання всіх освітніх ресурсів і програм, включно з наявними в Інтернеті.
Ковальчук А.М. під час навчання-онлайн  використовує  різноманітні освітні платформи для перевірки знань учнів:  «На урок»,  «Всеосвіта», «Learningapps» , «Мій клас», «Classtime». Завдяки цим ресурсам діти можуть виконувати завдання  різної складності. Готові відеоуроки, аудіокниги, презентації, дидактичні матеріали  педагог  розміщуює  на персональному  блозі, на якому учні можуть швидко та доступно переглядати будь-яку тему уроку та вчасно опрацьовувати навчальний матеріал.  Зв’язок  з учнями та батьками  постійно підтримується  за допомогою мобільного зв’язку, групі у Viber  та соціальних мережах.  
  Окрім дистанційного навчання, це ще й період саморозвитку. Педагог проходить цілу низку вебінарів від освітніх  платформ,  ресурсів та студій онлайн-освіти «На Урок», «Всеосвіта», «Prometheus» та інших, у руслі підвищення кваліфікації. Також це нагода впорядковувати методичні посібники, документацію та розробляти нові варіанти й способи вибудовування навчальної діяльності в дистанційній формі.







Немає коментарів:

Дописати коментар